Poznaj możliwości platformy B2B na silniku open source. Bez abonamentu. Bez ograniczeń.
Open source to odpowiedź na bolączki zarówno platform dedykowanych (tworzonych na zamówienie), jak i systemów Saas (abonamentowych).
Kod Magento B2B zawsze należy do Ciebie. Agencja Magento się nie sprawdza? Możesz przekazać projekt innej.
A na dodatek nie płacisz abonamentu i prowizji od każdej transakcji.
Open source to odpowiedź na bolączki zarówno platform dedykowanych (tworzonych na zamówienie), jak i systemów Saas (abonamentowych).
Kod Magento B2B zawsze należy do Ciebie. Agencja się nie sprawdza? Możesz przekazać projekt innej.
A na dodatek nie płacisz abonamentu i prowizji od każdej transakcji.
Potrzebujesz specyficznych funkcji, dzięki którym lepiej obsłużysz klienta B2B? To oczywiste.
Gotowe abonamentowe rozwiązania są z natury ograniczone i mogą nie uwzględniać Twoich potrzeb biznesowych.
Wdrożone przez nas Magento B2B to odpowiedź na tę bolączkę.
Pozbądź się ograniczeń, pozwól swojemu biznesowi rosnąć.
Decydując się na Magento B2B, nie natrafisz więcej na “sufit” rozwojowy platformy. Nie będzie sytuacji, że coś jest niemożliwe do wdrożenia, bo twórcy oprogramowania tego nie przewidzieli.
Planujesz ekspansję zagraniczną? Świetnie, Twoja nowa platforma B2B nadąży za Twoimi ambicjami.
Pozbądź się ograniczeń, pozwól swojemu biznesowi rosnąć.
Decydując się na Magento B2B, nie natrafisz więcej na “sufit” rozwojowy platformy. Nie będzie sytuacji, że coś jest niemożliwe do wdrożenia, bo twórcy oprogramowania tego nie przewidzieli.
Planujesz ekspansję zagraniczną? Świetnie, Twoja nowa platforma B2B nadąży za Twoimi ambicjami.
Zastanawiasz się, czy Magento B2B to trafne rozwiązanie? Chcesz poznać typowy proces, ramy czasowe i kosztorys?
Porozmawiajmy – bez zobowiązań.
Wejście w online to furtka do nieograniczonych przychodów. Otwórz sklep na Magento B2B i skaluj swoją sprzedaż.
Nowa odsłona platformy B2B dla producenta profesjonalnych kosmetyków. Realne odciążenie obsługi klienta i furtka do długofalowego rozwoju sprzedaży.
Wdrożenie Magento 2 dla największego producenta i importera zaopatrzenia dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich. Integracja z VENDO ERP i indywidualnie tworzony moduł logistyczny.
Odkryj
Twoi klienci mają różne poziomy cenowe i progi rabatowe? Magento B2B da sobie radę. Każdy klient dostanie dokładnie taką cenę, jaką powinien. A jeśli pojawi się potrzeba, system wspiera także negocjowanie indywidualnych warunków.
Masz już sklep B2C i planujesz otwarcie platformy B2B? Albo zamierzasz rozpocząć sprzedaż dla obu sektorów jednocześnie? Nie musisz zakładać kilku osobnych sklepów. Magento B2B ma funkcje multisite, dzięki której z jednego panelu równolegle obsłużysz dwa, trzy lub więcej kanałów. Jeden z nich może być otwarty (B2C), a drugi dostępny po logowaniu (B2B).
Open source daje Ci wolność tworzenia. Masz skomplikowany produkt, który wymaga konfiguracji? Twoje towary mają setki parametrów i wersji? Jesteśmy tu po to, by Twoje potrzeby biznesowe zamienić na kod. A Magento B2B to umożliwa.
Utarło się, że platformy B2B są z natury siermiężne i “techniczne”. Tymczasem Twoi klienci to na co dzień konsumenci, którzy są przyzwyczajeni do ciągle udoskonalanego UX. Twój sklep Magento B2B stworzymy, łącząc nowoczesne standardy użytkowe i specyficzne potrzeby klienta biznesowego.
Twoi klienci zamawiają produkty dla innych? Odsprzedają je, zajmują się zaopatrzeniem innych podmiotów lub obsługują franczyzy? W Magento B2B możesz im udostępnić funkcje wielu koszyków. W ten sposób będą mogli kompletować zamówienia dla różnych firm z wysyłką na różne adresy.
Tracisz część marży na nieoptymalnej logistyce? To częsta zmora firm z tego sektora. Elastyczność Magento B2B pozwala na stworzenie szytych na miarę rozwiązań logistycznych, które wyeliminują ten problem. Dzięki temu każda wysyłka będzie optymalnie zaplanowana i wyceniona.
To kluczowa funkcja, jeśli Twoją platformę Magento B2B będzie obsługiwać wielu pracowników. Możesz bardzo precyzyjnie określić uprawnienia każdego z nich. Część może na przykład obsługiwać promocje, część edytować i dodawać produktu, a osoby z administracji – mieć dostęp do rozliczeń i faktur.
Napisz do nas
Często zadawane pytania
Zacznijmy od tego, że alternatywne rozwiązania mają poważne wady.
Z jednej strony robiona „na wymiar” platforma B2B to bardzo złożone przedsięwzięcie, które długo trwa i wiele kosztuje. Co ważne, w razie rezygnacji ze współpracy z firmą wdrożeniową zostajesz na lodzie.
Z drugiej strony platformy abonamentowe to taki zakup na raty, ale nie do końca. Na początku płacisz relatywnie niewiele, ale koszty nawarstwiają się wraz z abonamentem. Nie zapłacisz faktury – nie masz sklepu.
W podejściu open source kod jest Twój. Nie jesteś zależy od żadnej agencji. Nie płacisz comiesięcznych abonamentów, których wysokość rośnie wraz z inflacją.
Nie ma jednej konkretnej odpowiedzi na to pytanie. To zależy, jak bardzo złożone masz potrzeby biznesowe i jak wiele trzeba pod Ciebie spersonalizować względem „gołego” Magento.
Bardzo przestrzegamy przed wycenami bez dokładnej analizy potrzeb. W przypadku wdrożeń open source kosztorysy potrafią być naprawdę płynne.
Jeśli otrzymałeś kilka wycen Magento z rynku, zwróć uwagę na to, czy któraś znacznie nie odstaje od reszty. Nastepnie porównaj zakres zawarty w wycenie – zawsze okazuje się, że „niepasująca” oferta różni się także tym, co otrzymujesz w zamian.
Wśród najciekawszych projektów mamy Ampak.pl – sklep B2B z opakowaniami gastronomicznymi. Co ważne, oprócz samego kodu przygotowaliśmy także strategię marki i przeprowadziliśmy rebranding. Wspieramy Klienta także pod kątem SEO.
Drugim wdrożeniem jest Activeshop. To hurtownia fryzjersko-kosmetyczna. Projekt wyróżnia się zaawansowanym algorytmem logistycznym, przynoszącym duże oszczędności na wysyłce paczek.