Zastanawiasz się, jak stworzyć nowoczesny i wydajny sklep na Magento? Wybierz szablon Hyvä, który stanowi świetną alternatywę dla PWA. Można go znacznie szybciej wdrożyć, dodatkowo jest tańszy w utrzymaniu. Zapewnia też dużą elastyczność w budowaniu linków, co ułatwia pozycjonowanie. Sprawdź, czy ten frontend sprawdzi się w Twoim projekcie e-commerce!
Hyvä – co warto o niej wiedzieć?
Hyvä jest nowym frontendem Magento 2, który charakteryzuje się wysoką wydajnością co znacznie przyspiesza wdrożenie sklepu. Zaoszczędzony czas możesz przeznaczyć na dostosowanie funkcji i wyglądu strony do potrzeb klientów. Aby przyciągnąć większy ruch organiczny, zwróć uwagę, żeby sklep prezentował się dobrze zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych.
Willem Wigman, holenderski programista Magento, jest uznawany za twórcę wspomnianego szablonu. Stworzył go na prośbę swojej żony, która chciała stworzyć sklep internetowy. Wiedział, że rozwijanie frontendu Luma zajmie mu zbyt dużo czasu, dlatego postanowił zaprojektować coś innego. Wigman zachował zalety wdrożenia Magento, jednocześnie pozbył się tych elementów Lumy, które wpływają niekorzystnie na wydajność platformy.
Nowy frontend Magento – dlaczego warto go wybrać?
Magento Hyvä optymalizuje czas ładowania sklepu, co przekłada się na wyższą konwersję. Z badań wynika, że blisko połowa użytkowników (47%) nie czekają dłużej niż 2 sekundy na załadowanie witryny. Szybkość wczytywania strony w dużym stopniu wpływa na współczynnik konwersji.
Szablon umożliwia obsługę wielu języków i walut, w ten sposób wspiera sprzedaż zagraniczną. Warto podkreślić, że jest on zintegrowany z mediami społecznościowymi. Oprócz tego zapewnia on wysoki stopień personalizacji, a co za tym idzie, sprawdzi się w każdej branży.
Aby nabyć licencję, wystarczy uiścić jednorazową opłatę w wysokości 1000 €. Koszty są stosunkowo niskie, biorąc pod uwagę, że czerpiemy z tego dodatkowe korzyści. Przede wszystkim możemy liczyć na regularne aktualizacje, które wypełniają luki bezpieczeństwa. Dzięki temu poufne informacje nie trafią w niepowołane ręce. Ze wspomnianego szablonu korzysta ponad 2000 sklepów, co sprawia, że jest jednym z najszybciej rozwijających się frontendów Magento.
Hyvä Theme w Magento 2 – czym się wyróżnia?
Nowoczesny szablon Hyvä charakteryzuje się jasną kolorystyką, prostotą i minimalizmem. Układ strony optymalizuje ścieżkę zakupową, co zachęca klienta do sfinalizowania transakcji. Konsument może łatwo wyszukiwać i przeglądać produkty w sklepie.
Interfejs nie przytłacza użytkowników, ani nie sprawia wrażenie zagraconego. Nie tylko ułatwia poruszanie się po sklepie, lecz także obniża krzywą uczenia się programistów. Dzięki temu możesz szybciej wystartować ze swoim biznesem. Strona doskonale prezentuje się na każdym urządzeniu. Badania pokazują, że 75% ankietowanych robi zakupy online za pomocą smartfona, dlatego szablon powinien być responsywny.
Hyva a PWA – co wybrać?
Hyva jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie posiadają zaawansowanej wiedzy technicznej. Nie musisz być programistą, ani grafikiem, żeby dostosować szablon do swoich potrzeb. Wystarczy kilka kliknięć, aby zmienić wygląd strony głównej lub ustawić główny slider. Hyvä jest świetną alternatywą dla architektury headless, w którą wpisuje się PWA.
Szablon jest mniej złożony, co przekłada się na wysoką wydajność. Zapewnia pozytywne doświadczenia klienta, dzięki czemu pomaga zmniejszyć współczynnik odrzuceń. Wykorzystując wspomniany szablon, można zoptymalizować szybkość ładowania sklepu. W ten sposób znajdzie się on wyżej w wynikach wyszukiwania.
Hyva a Luma – czym się różnią?
Luma korzystała z setek pojedynczych plików JavaScript i rozbudowanych bibliotek, podczas gdy Hyvä zastąpiła je jednym frameworkiem – Alpine.js. Oprócz tego szablon korzysta z Tailwind CSS. Wspomniany framework pozwala łatwo i szybko skonfigurować stronę. Wokół Hyvä skupiła się zaangażowaną społeczność. Programiści nie tylko pracują nad kompatybilnością istniejących rozwiązań, lecz także wprowadzają nowe rozwiązania.
Prezentowany szablon ma odchudzony kod, zwłaszcza jeśli porównamy go z Lumią. Dzięki temu programiści mogą szybciej wprowadzić nowe funkcje i naprawić błędy.
Hyvä – wydajność i prostota
Magento pozwala na obsługę wielu sklepów z poziomu jednego panelu administracyjnego. Platforma skupia wokół siebie zaangażowaną społeczność, tym samym możemy liczyć na pomoc na każdym etapie wdrożenia i prowadzenia sklepu.
Na uwagę zasługuje również usługa Checkout, który usprawnia proces zakupowy. Przede wszystkim przyspiesza ładowanie strony na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu klienci chętniej wracają. Hyvä Checkout oferuje też gotowe opcje konfiguracji, które zwiększają funkcjonalność i wydajność sklepu.
Hyvä jest najszybszym frontendem Magento, dzięki czemu spełnia potrzeby niecierpliwych klientów. Czas ładowania strony zostanie też doceniony przez Google, tym samym witryna znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania. Dobrze przemyślany szablon pozwala zadbać o pozytywne doświadczenia klienta, dlatego chętniej do nas wróci. Może również polecić nasz sklep internetowy rodzinie i znajomym. Zastanawiasz się, czy Hyvä sprawdzi się w Twoim projekcie? Umów się na konsultację ze specjalistami ds. e-commerce!